Home Gure lana Esperimentazioa Gorontaloko Gizarte Berrikuntza Plataforma
Agirre Lehendakaria Center, PNUD Indonesia, PNUD Regional Hub for Asia Pacific local governance and SDG localization eta Herrietarako Ministerioarekin lankidetzan.
- Community actions 12
- Small and mid scale initiatives 6
- Large scale initiatives 6
- New public services 10
- New regulation mechanisms 6
Hay una falta de valor agregado en la producción local.
Covid crisis only reinforces previously existing structural problems.
Con fuentes locales e infraestructuras sostenibles, este podría ser un lugar turístico global.
Los programas de desarrollo no tienen en cuenta la capacidad y el conocimiento de la población local.
Lack of infrastructures is blocking the economy.
No hay inversión necesaria porque la educación no es una prioridad.
Public sector acts as a mere donor but does not get really involved.
Hay valor en los alimentos como motor para el desarrollo.
Gorontalo probintziako people-powered portfolioak 37 ekimen ditu elkarri lotuta 5 esku-hartze mailen barruan.
Horien artean daude komunitatearentzat ongi funtzionatzen ari diren proiektu batzuk, aurreko prozesuetatik sortutako prototipo berriak (entzute sakona, sensemaking eta ko-sorkuntzatik) eta pilotuak (antzeko eskualdeetan egiten dituzten proiektu inspiratzaileak) eta guztiak narrazio-eredu bati dagozkio (personas). Kartera lau arlotan banatzen da: turismoa, elikadura sistema eta tokiko produktuen garapena (Prukades), hondakinen kudeaketa eta azpiegitura.
2022ko prototipo fasean, SIP taldeak Ponelo uhartean prototipoetako bat ezartzeko lan egin du: PRUKADES – herrixkako klusterreko produktu nabarmenen garapena, Poneloko herrixketan tokiko ekonomia hazteko funtsezko tresnatzat jotzen dena. Produktu horien kalitatea hobetuz, merkaturatze-estrategia hobea sortuz eta merkatu-lotura ahalbidetuz lor daiteke hori. Beraz, enpresaburuei eta ekoizleei tresna eta ezagutza egokiak ematea izan zen prototipo horren inguruan egindako lehen jarduerak. Prestakuntza horietatik abiatuta, hiru produktu aukeratu dira negozio plan batean garatu eta bigarren fasean zabaltzeko: arrain haria, banana frijituak eta antxoa lehortua.